Четвер, 17.07.2025, 14:16
Вітаю Вас Гість | RSS
Kіровоградська обл., м. Знам'янка, вул. В’ячеслава Чорновола 2
тел.:(05233)3-11-30; e-mail: znam_school_3@ukr.net
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
  • Головна сторінка
    • Інформація про заклад
      • Статут закладу освіти
      • Стратегія розвитку закладу
      • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
      • Правила прийому до закладу освіти
      • Річний звіт про діяльність закладу освіти
      • Структура та органи управління закладу освіти
      • Кадровий склад закладу освіти
      • Освітня програма
      • Територія обслуговування
      • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб
      • Мова (мови) освітнього процесу
      • Наявність вакантних посад
      • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
      • Результати моніторингу якості освіти
      • Умови доступності закладу освіти
      • Перелік додаткових освітніх та інших послуг
      • Кошторис, фінансовий звіт про надходження та використання отриманих коштів
    • Адміністрація Ліцею
    • Педагогічний колектив
    • Річний план роботи закладу
  • Освітній процес
    • Розклади
      • Структура навчального року
      • Розклад дзвінків
      • Розклад уроків
      • Розклад гуртків
    • ДПА
    • Сторінки класу
  • Дистанційне навчання 2022/2023
  • Інституційний аудит
  • Методична робота
    • Методичні спільноти
    • Науково-методична проблема Ліцею
    • Предметні тижні
    • НТУ "Інтелект ПЛЮС"
    • Семінари
    • Відеоуроки
    • Робота з обдарованим...
  • Атестація педагогів
    • Положення
    • Діагностика
  • Виховна робота
    • План ВР закладу
    • Гурткова робота
    • Безпека життєдіяльності
    • Рада профілактики правопорушень
    • Конкурси, акції
    • Учнівське самоврядування
    • Правила поведінки здобувача освіти
  • Безпека в Інтернеті
  • Cоціально-психологічна служба
    • Рекомендації батькам...
    • Анкета для батьків першокласників
    • Підготовка випускників
    • Пам'ятки
    • План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу
    • Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу
  • Герої не вмирають
  • Конкурси, предметні олімпіади, турніри
  • НМТ-2023
  • Ми - проти булінгу
    • Заходи із запобігання булінгу
    • Кодекс безпечного освітнього середовища
    • Кібербулінг
    • Як допомогти дитині, якщо вона стала жертвою булінгу
    • Як запобігти булінгу
    • Дитина-агресор. Як допомогти
    • Рекомендації класном...
    • Пам'ятка для учнів
    • Пам'ятка для батьків
    • Телефони довіри
  • Інформація для батьків
    • Господарські витрати
  • Організація харчування
    • Нормативно-правове з...
    • Меню
  • Сторінка бібліотекаря
  • Нормативно-правова база
    • Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
      • Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти
      • Критерії оцінювання ...
  • Архів
    • Дистанційне навчання 2019/2020
    • План роботи МР
    • 8_g
    • 8_g
    • 10-v
    • 10-v
    • 10-v
    • Освітній процес 2022/2023
    • Дистанційне навчання 2020/2021
    • Електронні ресурси
    • Рік математики
    • Освітній процес 2020/2021
    • Гімназійні класи
    • Навчальна практика 2020/2021
    • Дошка пошани
      • Вчителі
      • Учні
    • До 100-річчя В. О. С...
  • Новини сайту
  • Фотоальбоми
  • Спілкування
    • Блог
    • Форум
    • Гостьова книга
    • Зворотній зв'язок
  • Акція "ЛІТО-2023"
  • До 105-річчя Василя СУХОМЛИНСЬКОГО
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Пам'ятки

1.Працюйте над формуванням колективу через різноманітні доручення, змінюючи групи.
2.Розвивайте почуття колективізму через спільну турботу про престиж класу (зовнішній вигляд, успіхи в навчанні, максимальна участь у святах, естафетах, конкурсах).
3.Пріоритет віддавайте індивідуальній роботі (спостереження, бесіди, анкетування, доручення).
4.Уникайте «гострих» кутів, проявляйте стриманість, терплячість.
5.Пам'ятайте: діти потребують ласки, ніжності, співучасті, турботи.
6.Вчасно й мудро підтримуйте дитячу активність.
Не забувайте: формування класного, батьківського колективу не менш важливе, ніж дитячого. Ретельно готуйтесь до батьківських зборів, проводьте сімейні вечори, активно залучайте батьків і вчителів-предметників до життя класу.
1.Відвідайте уроки в 4-му класі. Придивіться до своїх майбутніх учнів.
2.Познайомтеся з методикою викладання в початкових класах.
3.Опрацюйте спеціальну психолого-педагогічну літературу.
4.Пам'ятайте: легше з першого уроку викликати до себе довіру, любов дитини, ніж потім подолати недовіру.
5. Не змінюйте різко методи роботи, використовуйте ігровий матеріал, інструктажі, пам'ятки, алгоритми, картки-опори, зразки виконання.
6.Протягом уроку та додому давайте конкретні доступні завдання й домагайтесь їх чіткого виконання.
7.Щоденно перевіряйте письмові роботи учнів, домагайтеся систематичної роботи над помилками.
8.Ретельно обміркуйте заходи та прийоми розвитку мислення, усного та писемного мовлення учнів. Розробіть відповідний роздавальний матеріал.
9.Забезпечуйте систематичне повторення.
10.Уникайте перевантаження дітей.
11.Відвідуйте уроки колег, які викладають у 5-х класах
1. Допомагайте школяру у навчанні, домагайтеся, щоб він досконально зрозумів навіть найдрібніші деталі виконання важкого завдання. Хай навіть дитина виконає одне-два подібних завдання і детально пояснить, що та як вона робить.
2. Розвивайте увагу, мислення та пам’ять дитини, грайте з нею в ігри на розвиток спостережливості (у розвідників, мисливців, індійців на полюванні тощо), вирішуйте посильні головоломки, розв’язуйте кросворди, шаради. Робіть усе це якомога частіше.
3. Розвивайте волю дитини, привчайте її до режиму дня, емоційно забарвлюйте її навчальну діяльність, але не перестарайтеся, інакше може виникнути так зване «емоційне стомлення»: дитина може стати капризною, роздратованою, плаксивою. Використовуйте гумор, але не сарказм та насмішки! Терпіть дитячі жарти, якими б безглуздими вони не були, використовуйте гумор з метою розрядки та привернення дитини на свій бік.
4. Дуже важливо у навчальних та у всіх інших заняттях допомогти школяреві виробити об’єктивні критерії власної успішності та неуспішності; з допомогою дорослих слід розвинути у нього прагнення вдосконалювати свої здібності.
Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Copyright MyCorp © 2025Конструктор сайтів - uCoz