Головна » 2019 » Вересень » 18 » Аналіз роботи як необхідий етап розвитку закладу освіти
20:44
Аналіз роботи як необхідий етап розвитку закладу освіти
18 вересня відбулась педагогічна рада на тему: "Аналіз роботи за 2018/2019 навчальний рік та пріоритетні завдання на 2019/2020 н.р.". Директор навчально-виховного комплексу "Знам`янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-гімназія" Подвиженко О.І. окреслила стратегію розвитку закладу, а також висвітлила низку питань, що стосуються діяльності Державної служби якості освіти, освітнього омбундсмена. Заступник директора з навчально-виховної роботи Грузін В.В. поінформувала присутніх про механізм підвищення кваліфікації педагогічних працівників та про зміни у впровадженні індивідуальної форми навчання. Заступник директора з навчально-виховної роботи Василенко Н.В. детально проаналізувала стан методичної роботи в закладі, зупинилась на результатах участі учнів закладу в олімпіадах з базових дисциплін, предметних конкурсах, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАНУМ тощо. До співдоповіді долучились голови шкільних методичних об`єднань. У ході виконання завдань за діаграмою Ісікави, більш відомою під назвою "fishbone", члени педколективу визначали проблему, говорили про причини, що її викликали, факти, які вказують на її наявність і спільно знаходили розв`язання. Москаленко Л.І. підбила підсумки виховної роботи у 2018/2019 навчальному році. Отже, пріоритетними завданнями на 2019/2020 навчальний рік визначено:
1. Оновлення освітнього процесу шляхом модернізації основних компонентів освітньої практики (змісту, умов, технологій) і створення комплексних планів самовдосконалення. 2. Реалізацію кадрової потужності педагогічного колективу задля підвищення якості надання освітніх послуг. 3. Підвищення мотивації учнів до здорового способу життя, формування ідеології здоров’я як життєвої необхідності, облаштування середовища НВК як здоров'язберігаючого освітнього простору. 4. Удосконалення внутрішньої системи підвищення майстерності вчителя шляхом використання засобів дистанційної освіти;участі в діяльності віртуальних об’єднань і мережевих педагогічних спільнот;поширення досвіду роботи вчителів на різних ресурсах, у тому числі на професійних сайтах.5. Подальше формування іміджу НВК як закладу освіти високої педагогічної, учнівської культури, яка відповідає вимогам, що висуваються до сучасної школи, розроблення цілісної системи виявлення та психолого-педагогічного супроводу обдарованої молоді, забезпечення умов для її розвитку, соціалізації. 6. Виокремлення як одного з найголовніших напрямків виховної роботи патріотичного виховання, яке є стратегічним за своїм значенням, завданнями, із повсякденним вихованням поваги до Конституції держави, законодавства, державних символів – Герба, Прапора, Гімну, виховання кожного учня як Людини Миру і Громадянина своєї країни.