Головна » 2019 » Квітень » 4 » Організація інклюзивного середовища в закладі загальної освіти
22:00
Організація інклюзивного середовища в закладі загальної освіти
Відповідно до плану роботи КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» на 2019 рік 04 квітня на базі навчально-виховного комплексу «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-гімназія» відбувся обласний семінар-тренінг учителів та асистентів учителів закладів загальної середньої освіти на тему: «Організація інклюзивного середовища в закладі загальної освіти».
Участь у заході взяли 23 педагоги Кіровоградської області. Гостей радо зустріли хлібом-сіллю та яскравою хореографічно-пісенною композицією «Україна-мати» учні закладу.
Програма обласного семінару-тренінгу
9.50-10.00 Зустріч учасників семінару
10.00-10.10 Вітальне слово
О. Подвиженко - директор закладу
10.15-10.35 Інклюзивне освітнє середовище в закладі.
Грузін В.В. - заступник директора з навчально-виховної роботи.
10.40-10.50 Презентація: Співпраця ІФЦ із закладами загальної середньої освіти . Мельник Л.А. - директор ІРЦ
Робота по локаціям (11.00- 13.00)
Розробка індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
Грузін В.В. - заступник директора з навчально-виховної роботи.
Корекційно-розвиткове заняття з розвитку мовлення
Білоконь Н.О. - логопед ІРЦ
Розвиток дрібної моторики учнів з особливими освітніми потребами. Виставка робіт. Попова Л.М. -вчитель образотворчого мистецтва та трудового навчання
З досвіду роботи в інклюзивному класі.
Андрєєва Н.Д. - вчитель початкових класів
Заняття ЛФК. Йовенко О.Г. - вчитель фізичної культури
Екскурсія до шкільного музею . Білокамінська Т.І. -вчитель історії та правознавства
13.00- 13.15 Фізкультпауза. Романова В.В.- вчитель фізичної культури.
13.20- 13.45 Заняття з елементами тренінгу «Успішна інтеграція дитини з ООП в освітній процес». Клименко О.П. - практичний психолог
Підсумки.
Учасники семінару-тренінгу мали змогу отримати відповіді на актуальні
запитання та обмінятися досвідом із даного питання. По завершенню семінару вчителі, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, отримали практичні та методичні матеріали щодо організації навчального процесу в класах з інклюзивною формою навчання. Також педагоги набули знань із розробки індивідуальної програми розвитку, з питань модифікації та адаптації навчальних програм.