Четвер, 26.06.2025, 23:00
Вітаю Вас Гість | RSS
Kіровоградська обл., м. Знам'янка, вул. В’ячеслава Чорновола 2
тел.:(05233)3-11-30; e-mail: znam_school_3@ukr.net
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
  • Головна сторінка
    • Інформація про заклад
      • Статут закладу освіти
      • Стратегія розвитку закладу
      • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
      • Правила прийому до закладу освіти
      • Річний звіт про діяльність закладу освіти
      • Структура та органи управління закладу освіти
      • Кадровий склад закладу освіти
      • Освітня програма
      • Територія обслуговування
      • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб
      • Мова (мови) освітнього процесу
      • Наявність вакантних посад
      • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
      • Результати моніторингу якості освіти
      • Умови доступності закладу освіти
      • Перелік додаткових освітніх та інших послуг
      • Кошторис, фінансовий звіт про надходження та використання отриманих коштів
    • Адміністрація Ліцею
    • Педагогічний колектив
    • Річний план роботи закладу
  • Освітній процес
    • Розклади
      • Структура навчального року
      • Розклад дзвінків
      • Розклад уроків
      • Розклад гуртків
    • ДПА
    • Сторінки класу
  • Дистанційне навчання 2022/2023
  • Інституційний аудит
  • Методична робота
    • Методичні спільноти
    • Науково-методична проблема Ліцею
    • Предметні тижні
    • НТУ "Інтелект ПЛЮС"
    • Семінари
    • Відеоуроки
    • Робота з обдарованим...
  • Атестація педагогів
    • Положення
    • Діагностика
  • Виховна робота
    • План ВР закладу
    • Гурткова робота
    • Безпека життєдіяльності
    • Рада профілактики правопорушень
    • Конкурси, акції
    • Учнівське самоврядування
    • Правила поведінки здобувача освіти
  • Безпека в Інтернеті
  • Cоціально-психологічна служба
    • Рекомендації батькам...
    • Анкета для батьків першокласників
    • Підготовка випускників
    • Пам'ятки
    • План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу
    • Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу
  • Герої не вмирають
  • Конкурси, предметні олімпіади, турніри
  • НМТ-2023
  • Ми - проти булінгу
    • Заходи із запобігання булінгу
    • Кодекс безпечного освітнього середовища
    • Кібербулінг
    • Як допомогти дитині, якщо вона стала жертвою булінгу
    • Як запобігти булінгу
    • Дитина-агресор. Як допомогти
    • Рекомендації класном...
    • Пам'ятка для учнів
    • Пам'ятка для батьків
    • Телефони довіри
  • Інформація для батьків
    • Господарські витрати
  • Організація харчування
    • Нормативно-правове з...
    • Меню
  • Сторінка бібліотекаря
  • Нормативно-правова база
    • Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
      • Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти
      • Критерії оцінювання ...
  • Архів
    • Дистанційне навчання 2019/2020
    • План роботи МР
    • 8_g
    • 8_g
    • 10-v
    • 10-v
    • 10-v
    • Освітній процес 2022/2023
    • Дистанційне навчання 2020/2021
    • Електронні ресурси
    • Рік математики
    • Освітній процес 2020/2021
    • Гімназійні класи
    • Навчальна практика 2020/2021
    • Дошка пошани
      • Вчителі
      • Учні
    • До 100-річчя В. О. С...
  • Новини сайту
  • Фотоальбоми
  • Спілкування
    • Блог
    • Форум
    • Гостьова книга
    • Зворотній зв'язок
  • Акція "ЛІТО-2023"
  • До 105-річчя Василя СУХОМЛИНСЬКОГО
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Як допомогти дитині, якщо вона стала жертвою булінгу?

Інколи діти стають жертвами булінгу. Вони соромляться про це говорити і часто звинувачують себе. Можуть відчувати себе безпорадними та вважати, що з ними щось не так. Придивіться до поведінки та настрою своєї дитини. Якщо ви помітили ознаки того, що вона стала жертвою булінгу:

1. У першу чергу заспокойтесь, і тільки після цього починайте розмову з дитиною.

2. Дайте відчути, що ви поруч, готові підтримати та допомогти, вислухати та захистити.

3. Запевніть дитину, що ви не звинувачуєте її у тому, що відбувається, і вона може говорити відверто.

4. Пам’ятайте, що дитині може бути неприємно говорити на цю тему, вона вразлива у цей момент. Будьте терплячими та делікатними.

5. Спробуйте з’ясувати все, що зможете, проте не повторюйте ті ж самі запитання по декілька разів, допитуючись.

6. Запропонуйте подумати, які дії допоможуть дитині почуватися у більшій безпеці зараз (наприклад, бути певний час ближче до дорослих, не залишатися після уроків тощо).

7. Розкажіть дитині, що немає нічого поганого у тому, щоб повідомити про агресивну поведінку щодо когось учителю або принаймні друзям. Поясніть різницю між “пліткуванням” та “піклуванням” про своє життя чи життя друга/однокласника.

8. Спитайте, яка саме ваша допомога буде корисна дитині, вислухайте уважно. Можливо ви запропонуєте свій варіант. Це допоможе розробити спільну стратегію змін.

9. Пам’ятайте, що ситуації фізичного насилля потребують негайного втручання з боку батьків та візит до школи.

10. Спільно з дитиною шукайте нові способи реагування на ситуацію булінгу.

11. Обговоріть, до кого по допомогу дитина може звертатися у школі: до шкільного психолога, вчителів, адміністрації, дорослих учнів, батьків інших дітей.

12. Важливо усвідомити, чому саме дитина потрапила у ситуацію булінгу. Рекомендуємо з цим звернутися до дитячого психолога.

13. Підтримайте свою дитину у налагодженні дружніх стосунків з однолітками.

14. Поясніть дитині, що зміни будуть відбуватися поступово, проте весь цей час вона може розраховувати на вашу підтримку.

Пам’ятайте: ваша мета припинити насильство, а не покарати винних! Не варто забувати, що всі сторони потребують деякого часу, щоб скорегувати свою поведінку.

Проявами, які можуть бути підставами для підозри в наявності випадку булінгу (цькування) учасника освітнього процесу в закладі освіти, є:

  • замкнутість, тривожність, страх або, навпаки, демонстрація повної відсутності страху, ризикована, зухвала поведінка;
  • неврівноважена поведінка;
  • агресивність, напади люті, схильність до руйнації, нищення, насильства;
  • різка зміна звичної для дитини поведінки;
  • уповільнене мислення, знижена здатність до навчання;
  • відлюдкуватість, уникнення спілкування;
  • ізоляція, виключення з групи, небажання інших учасників освітнього процесу спілкуватися;
  • занижена самооцінка, наявність почуття провини;
  • поява швидкої втомлюваності, зниженої спроможності до концентрації уваги;
  • демонстрація страху перед появою інших учасників освітнього процесу;
  • схильність до пропуску навчальних занять;
  • відмова відвідувати заклад освіти з посиланням на погане самопочуття;
  • депресивні стани;
  • аутоагресія (самоушкодження);
  • суїцидальні прояви;
  • явні фізичні ушкодження та (або) ознаки поганого самопочуття (нудота, головний біль, кволість тощо);
  • намагання приховати травми та обставини їх отримання;
  • скарги дитини на біль та (або) погане самопочуття; пошкодження чи зникнення особистих речей; вимагання особистих речей, їжі, грошей; жести, висловлювання, прізвиська, жарти, погрози, поширення чуток сексуального (інтимного) характеру або інших відомостей, які особа бажає зберегти в таємниці;
  • наявність фото-, відео- та аудіоматеріалів фізичних або психологічних знущань, сексуального (інтимного) змісту;
  • наявні пошкодження або зникнення майна та (або) особистих речей.
Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Copyright MyCorp © 2025Конструктор сайтів - uCoz