Пам'ятки
1.Працюйте над формуванням колективу через різноманітні доручення, змінюючи групи.
2.Розвивайте почуття колективізму через спільну турботу про престиж класу (зовнішній вигляд, успіхи в навчанні, максимальна участь у святах, естафетах, конкурсах).
3.Пріоритет віддавайте індивідуальній роботі (спостереження, бесіди, анкетування, доручення).
4.Уникайте «гострих» кутів, проявляйте стриманість, терплячість.
5.Пам'ятайте: діти потребують ласки, ніжності, співучасті, турботи.
6.Вчасно й мудро підтримуйте дитячу активність.
Не забувайте: формування класного, батьківського колективу не менш важливе, ніж дитячого. Ретельно готуйтесь до батьківських зборів, проводьте сімейні вечори, активно залучайте батьків і вчителів-предметників до життя класу.
2.Розвивайте почуття колективізму через спільну турботу про престиж класу (зовнішній вигляд, успіхи в навчанні, максимальна участь у святах, естафетах, конкурсах).
3.Пріоритет віддавайте індивідуальній роботі (спостереження, бесіди, анкетування, доручення).
4.Уникайте «гострих» кутів, проявляйте стриманість, терплячість.
5.Пам'ятайте: діти потребують ласки, ніжності, співучасті, турботи.
6.Вчасно й мудро підтримуйте дитячу активність.
Не забувайте: формування класного, батьківського колективу не менш важливе, ніж дитячого. Ретельно готуйтесь до батьківських зборів, проводьте сімейні вечори, активно залучайте батьків і вчителів-предметників до життя класу.
1.Відвідайте уроки в 4-му класі. Придивіться до своїх майбутніх учнів.
2.Познайомтеся з методикою викладання в початкових класах.
3.Опрацюйте спеціальну психолого-педагогічну літературу.
4.Пам'ятайте: легше з першого уроку викликати до себе довіру, любов дитини, ніж потім подолати недовіру.
5. Не змінюйте різко методи роботи, використовуйте ігровий матеріал, інструктажі, пам'ятки, алгоритми, картки-опори, зразки виконання.
6.Протягом уроку та додому давайте конкретні доступні завдання й домагайтесь їх чіткого виконання.
7.Щоденно перевіряйте письмові роботи учнів, домагайтеся систематичної роботи над помилками.
8.Ретельно обміркуйте заходи та прийоми розвитку мислення, усного та писемного мовлення учнів. Розробіть відповідний роздавальний матеріал.
9.Забезпечуйте систематичне повторення.
10.Уникайте перевантаження дітей.
11.Відвідуйте уроки колег, які викладають у 5-х класах
2.Познайомтеся з методикою викладання в початкових класах.
3.Опрацюйте спеціальну психолого-педагогічну літературу.
4.Пам'ятайте: легше з першого уроку викликати до себе довіру, любов дитини, ніж потім подолати недовіру.
5. Не змінюйте різко методи роботи, використовуйте ігровий матеріал, інструктажі, пам'ятки, алгоритми, картки-опори, зразки виконання.
6.Протягом уроку та додому давайте конкретні доступні завдання й домагайтесь їх чіткого виконання.
7.Щоденно перевіряйте письмові роботи учнів, домагайтеся систематичної роботи над помилками.
8.Ретельно обміркуйте заходи та прийоми розвитку мислення, усного та писемного мовлення учнів. Розробіть відповідний роздавальний матеріал.
9.Забезпечуйте систематичне повторення.
10.Уникайте перевантаження дітей.
11.Відвідуйте уроки колег, які викладають у 5-х класах
1. Допомагайте школяру у навчанні, домагайтеся, щоб він досконально зрозумів навіть найдрібніші деталі виконання важкого завдання. Хай навіть дитина виконає одне-два подібних завдання і детально пояснить, що та як вона робить.
2. Розвивайте увагу, мислення та пам’ять дитини, грайте з нею в ігри на розвиток спостережливості (у розвідників, мисливців, індійців на полюванні тощо), вирішуйте посильні головоломки, розв’язуйте кросворди, шаради. Робіть усе це якомога частіше.
3. Розвивайте волю дитини, привчайте її до режиму дня, емоційно забарвлюйте її навчальну діяльність, але не перестарайтеся, інакше може виникнути так зване «емоційне стомлення»: дитина може стати капризною, роздратованою, плаксивою. Використовуйте гумор, але не сарказм та насмішки! Терпіть дитячі жарти, якими б безглуздими вони не були, використовуйте гумор з метою розрядки та привернення дитини на свій бік.
4. Дуже важливо у навчальних та у всіх інших заняттях допомогти школяреві виробити об’єктивні критерії власної успішності та неуспішності; з допомогою дорослих слід розвинути у нього прагнення вдосконалювати свої здібності.
2. Розвивайте увагу, мислення та пам’ять дитини, грайте з нею в ігри на розвиток спостережливості (у розвідників, мисливців, індійців на полюванні тощо), вирішуйте посильні головоломки, розв’язуйте кросворди, шаради. Робіть усе це якомога частіше.
3. Розвивайте волю дитини, привчайте її до режиму дня, емоційно забарвлюйте її навчальну діяльність, але не перестарайтеся, інакше може виникнути так зване «емоційне стомлення»: дитина може стати капризною, роздратованою, плаксивою. Використовуйте гумор, але не сарказм та насмішки! Терпіть дитячі жарти, якими б безглуздими вони не були, використовуйте гумор з метою розрядки та привернення дитини на свій бік.
4. Дуже важливо у навчальних та у всіх інших заняттях допомогти школяреві виробити об’єктивні критерії власної успішності та неуспішності; з допомогою дорослих слід розвинути у нього прагнення вдосконалювати свої здібності.