Щоб стати справжнім читачем, дуже важливо навчитися спілкуватися з книжкою, а через неї і з її автором. Ми уявляємо, фантазуємо, створюємо своє бачення того, про що читаємо. Книжку читати цікавіше, ніж дивитися фільм чи мультфільм. У кожного справжнього читача своя уява, тобто своя картинка прочитаного.
Казки, пісні, приказки, прислів’я привертають нас до вивчення нашої історії, нашої давнини – усної народної творчості, привчають шанувати свій рід. Якщо ми хочемо знати, як жили наші прадіди – читаємо міфи, легенди, історичні думи.
Ми любимо фантазувати, переноситися уявою в незвичайні світи – читаймо казки, твори видатних українських та зарубіжних письменників: Тараса Шевченка, Івана Франка, Лесі Українки, Ганса Андерсена, Джанні Родарі, Жуля Верна.
Просякнуті добротою, любов’ю до природи, до праці твори видатного педагога Василя Олександровича Сухомлинського. Здобувачам освіти 4-І класу (класний керівник Наталія ДЕМЧЕНКО) сподобались оповідання Василя Сухомлинського: «Горбатенька дівчинка», «Книга й цукерки», «Спляча книга», «Як Дівчинка образила Буквар». Неабияке виховне значення мають його твори: «Чванькувата буква», «Цікава наука – арифметика», «Який слід повинна залишити людина на землі?»
Щоб привернути увагу дітей до системного читання, бібліотекарі закладу проводять огляди цікавих дитячих книг сучасних авторів - Олега Чаклуна, Івана Андрусяка, Ірен Роздобудько, Зірки Мензатюк.
Бібліотекарі спонукають здобувачів освіти формувати власні творчі здібності, розширювати свій світогляд та коло читання.
Знайомлячись з новими книгами, читаючи їх, діти поліпшують техніку читання, змушують свій мозок працювати, розвивають кмітливість. І результат – гарне навчання.