Американські дослідники встановили, що інтеграція в освітньому процесі – це організація процесу пізнання, за якої учні можуть використовувати знання та вміння, отримані в школі у реальних життєвих ситуаціях.
Читаючи художню, дитячу, різногалузеву літературу діти навчаються краще розуміти сутність правильної поведінки в різних життєвих ситуаціях. Створюючи власні твори, глибше розуміють, оцінюють та використовують набуті знання.
Наша позиція помічника, який скеровує самостійну пізнавальну діяльність дітей. Ми стимулюємо активність, а саме: допомагаємо цілеспрямовано у виборі саме тих книг, які не тільки принесуть користь у їх читанні, а й спонукають дітей до гарної поведінки, самостійно приймати рішення, різноманітні ідеї та думки, забезпечують середовище без ризиків, розвивають розуміння цінності власноруч створених матеріалів (казок, віршів, оповідань).
Зі здобувачами освіти 4–і класу класний керівник Наталія ДЕМЧЕНКО і бібліотекар закладу Світлана БОГДАН створили дослідницький проєкт « Мої улюблені книжки». Метою дослідження було сприяння більшого зацікавлення дітей книгами, їх читанням, розширенням читацьких уподобань кожного учня та виявлення творчо обдарованих дітей.
Здобувачі освіти працювали над проєктом щотижня протягом місяця, удосконалюючи свої надбання і сьогодні презентували здобутки: книжкову викладку «Моя улюблена книга», лепбук «Зростай Книголюбом!», виготовлені корисні закладки для книг, лялькові герої книг для інсценізації улюблених творів, підготували кросворди, ребусидії, філворди, прислів’я. Ратушний Денис презентував власні пригодницькі оповідання та подарував їх бібліотеці.
В рамках проєкту здобувачі освіти 11-А класу (класний керівник та вчитель зарубіжної літератури Світлана ГРАБОВСЬКА) провели пізнавальний захід під назвою: «Подорож сторінками зарубіжної літератури», де діти ознайомилися з творами класиків світових шедеврів.